Riadenie kuchyne v reštaurácii je oveľa viac než len dohľad nad personálom a zadávanie objednávok jedál. Všetky zariadenia, systémy a služby v komerčnej kuchyni vyžadujú pravidelnú údržbu. Koniec koncov, vaša firma je závislá od jej výkonnosti. Na zabezpečenie efektívneho a hladkého servisu od jedného z našich odborných technikov je dôležité mať na pamäti tieto tipy, keď zavoláte servis.
Spomaľ.
Neponáhľaj sa. Chápeme, že môžete byť frustrovaní a znepokojení tým, že si necháte opraviť svoje výrobné zariadenie. Neobviňujeme vás! Zhlboka sa nadýchnite a jasne sa porozprávajte, aby ste poskytli presné informácie.
Informácie sú dôležité!
Najprv uveďte názov a adresu miesta, potom vysvetlite, čo je potrebné opraviť .
Poznanie modelu výbavy a sériového čísla je obrovské plus.
Názov firmy.
Poskytnite najlepšiu kontaktnú osobu, s ktorou môže náš technik komunikovať počas celého procesu opravy.
Povedzte nám, kedy je najlepší čas na servis zariadenia. Napr. ak robíte raňajky a panvica je zapnutá, môže byť rozumné naplánovať si službu neskôr počas dňa, aby ste sa vyhli technikovi pracujúcemu uprostred raňajkového zhonu.
Sme tu pre Vás, aby sme Vám pomohli!
Naša firma sa stará o vaše podnikanie. Od prvého telefonátu do servisu až po ukončenie servisu sme s vami na každom kroku, aby sme vás informovali o našom pokroku. Sme tu pre to, aby sme vašu firmu opäť rozbehli! Zaviesť plán údržby a dodržiavať ho je jednou z najlepších vecí, ktoré môžete urobiť, aby vaša kuchyňa fungovala efektívne a bezpečne s najvyššou kvalitou jedla a služieb. Podobne ako pri bežnej údržbe auta, aj plánovaná údržba vášho komerčného kuchynského vybavenia môže predĺžiť životnosť vášho kuchynského vybavenia na mnoho rokov. Nastavte si plán údržby ešte dnes!
0 komentárov k “Než zavoláte servis”Pridajte vlastný →